Site logo
14 noiembrie 2022

O nouă licitație pentru modernizarea depoului de tramvaie Ploiești a fost lansată de municipalitate, după ce precedenta procedură a fost anulată.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat la finele săptămânii trecute anunțul de licitație ce are ca obiect ”Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor și execuție lucrări aferente proiectului Reabilitare bază materială și transport – depou de tramvaie – Componenta 1 din Proiectul Reabilitare bază materială transport auto-depou tramvaie și autobaza troleibuze și autobuze. Depoul de tramvaie: Str. Găgeni, nr 94B, Mun. Ploiești”. Valoarea totală estimată a contractului, care va trebui dus la bun sfârșit în termen de 21 de luni, este de 42.824.500 de lei, echivalentul a aproximativ 8,8 milioane de euro.

Licitația lansată în august a fost anulată

Suma este identică cu cea de la prima licitație, lansată în a doua jumătate a lunii august și care a avut termen de depunere a ofertelor pe 23 septembrie 2022, ora 15:00, așa cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar.

Acea procedură a fost însă anulată ”deoarece la data limită de depunere a ofertelor niciunul din ofertanții înscriși nu a criptat oferta financiară/sau nu a răspuns la toți factorii de evaluare electronici, după caz”, potrivit anunțului din SEAP.

Acum, termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 16 decembrie 2022, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 16 aprilie 2023.

Lucrări ce trebuie executate pentru modernizarea depoului de tramvaie Ploiești

Obiectul contractului constă în achiziționarea serviciilor de proiectare pentru autorizarea executării lucrărilor de demolare, proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, proiect tehnic pentru demontare echipamente și utilaje tehnologice, proiect de organizare a execuției lucrărilor, proiect tehnic de execuție și asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor.

Componentele majore ale contractului constau în: 1. Servicii de Proiectare 2. Asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuției lucrărilor 3. Execuția lucrărilor 4. Dotarea și echiparea obiectivului de investiții în conformitate cu cerințele prevăzute în Studiul de Fezabilitate. Contractul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4: Sprijinirea dezvoltării urbane durabile.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share