Site logo
STB nu mai concurează CFR. Fără autobuzul 780 la Aeroportul Otopeni de la 1 august
28 iulie 2021

Societatea de Transport București nu mai face concurență transportului feroviar și, de la 1 august, nu va mai circula autobuzul 780 la Aeroportul Otopeni.

autobuzul 780 la Aeroportul Otopeni

”În cadrul procesului de optimizare și integrare a transportului public la nivel regional, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) corelează tipurile de transport aflate sub coordonarea sa cu cele gestionate de alte instituții din zona metropolitană”, se arată într-un comunicat de presă dat publicității miercuri.

Fără autobuzul 780 la Aeroportul Otopeni. Pasagerii au la dispoziție trenul

Astfel, începând cu data de 1 august a.c., liniile de autobuz 780 și 303  vor fi suspendate, precizează comunicatul TPBI.

”Legătura dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni este asigurată și pe calea ferată, la o frecvență de 40 de minute, cu program non-stop și o durată a călătoriei de 20-25 de minute. TPBI precizează că, în cazul în care circulația trenurilor între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă va fi întreruptă, va dispune reluarea temporară a funcționării liniei de autobuz 780”, se mai arată în comnicatul citat.

Totodată, prin introducerea, tot de la 1 august, a noii politici tarifare, nu mai există o diferență între tariful pentru liniile regionale și cel al liniilor urbane, astfel încât călătorii pot folosi orice tip de linie cu același bilet. De aceea, în locul liniei 303 (Pecinișca – Depoul Alexandria), vor putea fi utilizate liniile 426, 427, 428 și 464.

”TPBI monitorizează cu atenție gradul de încărcare a vehiculelor și, acolo unde este cazul, intervine punctual, adaptând numărul de vehicule în conformitate cu cererea de transport, capacitatea operatorilor, dar și în funcție de bugetul primăriilor membre ale Asociației”, se arată în finalul comunicatului.​ (A.B.)

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share