Site logo
29 noiembrie 2021

Mai mulți studenți de la Universitatea Tehnică de Construcții București au vizitat luni șantierul stației de metrou Tudor Arghezi, construită de Primăria Sectorului 4.

„Vizită surpriză la metroul Tudor Arghezi! Îmbrăcați corespunzător pentru un tur de șantier, cu veste și căsti de protecție, studenții de la Universitatea Tehnică de Construcții București au dorit să vadă cu propriii ochi cum se lucrează la viitoarea stație de metrou de pe Șoseaua Berceni.

Viitorii ingineri s-au arătat extrem de mulțumiți de explicațiile oferite de actualii ingineri care construiesc stația de metrou și, după câteva ore de vizită și discuții, au plecat bucuroși, cu un bagaj plin de informații noi. Înainte de a ieși pe poarta șantierului, studenții au dorit să facă o fotografie de grup, drept amintire, alături de o mică parte din constructori. Ținerețea și entuziasmul lor, dar mai ales curiozitatea de care au dat dovadă mă bucură și îmi dau speranța că România are un viitor minunat!”, a scris primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, pe contul său de Facebook.

Sursa foto: pagina de facebook Daniel Băluță


Șantierul stației de metrou Tudor Arghezi, o investiție de 151 milioane de lei

Stația de metrou Tudor Arghezi de pe Magistrala 2, după cea existentă Berceni (fostă Depoul IMGB), ar putea fi gata în 2022, a declarat recent edilul.

Noua stație de metrou va avea două accese către București și alte trei către Șoseaua de Centură. Este vorba despre prima lucrare de metrou realizată de o autoritate publică locală din România. Valoarea contractului este de 151 milioane de lei, mare parte provenind din fonduri europene.

Noua linie de metrou care se va întinde pe o lungime de 1,6 kilometri este construită pornind de la stația Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou. Ministerul Fondurilor Europene a aprobat în luna septembrie a anului trecut cererea de finanțare pentru stația de metrou, în valoare de 50 de milioane de euro.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share