Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Vaslui a derulat o campanie de verificare a modului în care sunt respectate prevederile legislației în domeniu pentru serviciile oferite consumatorilor la desfășurarea activității în transportul feroviar.
„Echipele de comisari au verificat 3 operatori economici, între care s-a aflat și gara din Bârlad, iar pentru neregulile constatate s-au aplicat următoarele sancțiuni: 2 amenzi contravenționale în valoare totală de 6.000 lei; 2 avertismente; oprirea temporară a prestării de servicii până la remedierea deficiențelor, pentru vagoanele CFR care au înregistrat abateri și pentru toaletele din gara Bârlad”, a spus Constantin Vasilache, comisar șef-adjunct al CJPC Vaslui, citat de estnews.ro.
Ce a găsit Protecția Consumatorilor
Principale abateri constatate au fost: condiţii igienice necorespunzătoare ale garniturilor de tren, respectiv geamurile vagoanelor și ușile de acces fisurate, cotiere defecte cu partea metalică neacoperită, lipsa tapițeriei sau existența uneia deteriorate (ruptă, tăiată), perdele de protecție pătate, murdare; folosirea unor toalete neigienizate sau igienizate parțial, degajând un puternic miros de dejecții, cu pisoare defecte, fără produse de igienă, folosind vase de wc fără capac, fără apă la grupul sanitar; folosirea unor săli de așteptare neigienizate, nerenovate, cu păianjeni pe tavan, pereți scorojiți, pete de mucegai, infiltrații de apă; existența pavimentelor pe peroane deteriorate, cu coșuri de gunoi ruginite; neafișarea informațiilor corecte și complete la ghișeele de bilete; informarea incompletă cu privire la reclamațiile consumatorilor.
Gară închisă în zilele precedente
Gara Bistrița Nord, administrată de Compania Națională de Căi Ferate „CFR” S.A. sucursala re
„În urma acțiunii, comisarii CJPC Bistrița-Năsăud au consta
De asemenea, comisarii au oprit temporar utilizarea sălii de așteptare, până la remedierea deficiențelor constatate.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail