Site logo

DESPRE NOI

BAICONS IMPEX SRL este o societate comercială cu răspundere limitată înființată în anul 2001, având ca principal domeniu de activitate proiectare, consultanţă şi supervizare lucrări pentru drumuri, poduri, lucrări de artă, construcții civile şi industriale si căi ferate.

Având avantajul unei echipe de peste 60 de specialiști angajați permanent (ingineri de drumuri şi poduri, căi ferate, specialişti în semnalizare şi telecomunicații, inginerie civilă, experți financiari, de mediu, topografi şi geotehnicieni, diriginți de șantier, experți tehnici, etc.) şi deținând o dotare tehnică corespunzătoare, BAICONS IMPEX S.R.L. este suficient de experimentată pentru a efectua servicii de înaltă calitate în perioade scurte de timp.

Societatea noastră are implementat un Sistem de Management Integrat prin care se asigură că în toate etapele de proiectare și asistență tehnică, sunt îndeplinite și respectate cerințele de calitate, mediu si sănătate ocupațională la nivel organizațional.

Societatea noastră realizează: Studii de previziune, Studii generale, Studii de Pre-fezabilitate şi de fezabilitate, Analize tehnico-economice, Proiecte tehnice şi Detalii de execuție, Specificații tehnice, Studii de teren, Studii de mediu, Verificare proiecte de către personal atestat, Expertize tehnice de către personal atestat, Asistenţă tehnică, Consultanţă şi supervizare lucrări de execuție, etc.

DATE GENERALE:
  • BAICONS IMPEX S.R.L.
  • Str. Zambilelor nr. 6, Ansamblul Ramuri Tei, bl. 60, parter si ap. 1, Sector 2 Bucureşti, cod postal 023783
  • CUI: RO 14316683;
  • Reg.com: J40/9877/2001
  • Cod CAEN principal: 7112 – Activități de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea
  • Web: www.baicons.ro

Angajăm

Oferta de locuri de muncă va fi disponibilă în curând.

 

TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ

Baicons Impex SRL
Societatea noastră are o vastă experiență în contracte de asistență tehnică / supervizare/ consultanță / proiectare lucrări de infrastructură feroviară, infrastructură de transport, construcții civile. Societatea are angajați permanenți, dar și colaboratori, cu o vastă experiență în domeniul consultanței tehnice. Echipa de profesioniști experimentați este responsabilă de rezolvarea aspectelor contractuale și conceptuale în toate proiectele în care sunt angrenate și acordă importanța cuvenită calității lucrărilor, implicându-se permanent în menținerea unui nivel calitativ ridicat. Echipa societății este compusă din personal de conducere, personal suport-asistență, economiști, ingineri, consultanți de supervizare și experți tehnici consultanți care preiau și responsabilitatea unui sistem de asigurare și control al calității aplicat pentru toate rapoartele, planșele și desenele, caietele de sarcini, contractele și proiectele elaborate de companie. Departamentul tehnic al societății include o echipă de profesioniști experimentați, care sunt responsabili de rezolvarea aspectelor contractuale și conceptuale cu care s-ar putea confrunta compania. Acordăm importanța cuvenită calității lucrărilor și ne implicam permanent în menținerea unui nivel calitativ ridicat, după cum o demonstrează și următoarele aspecte:
  • În munca noastră de zi cu zi definim conceptul de succes al proiectului prin reacțiile Clientului nostru, prin atitudinile sale și prin aprecierile sale privind succesul proiectului. De aceea, pentru a oferi un proiect de succes, am definit o echipă de proiect dedicată, cu experiență dovedită în organizarea, coordonarea și implementarea de proiecte, cu cunoștințe actuale de management de proiect, dar și cu competențe tehnice, legate de domeniul specific al proiectului.
  • Echipa de proiect se va implica în mod activ în desfășurarea fiecărei activități, colaborând în permanență cu toți stakeholderii proiectului și încercând să previzioneze și să prevină orice potențială situație problematică. Procesul activ de management presupune dedicare, implicare și participare în desfășurarea fiecărei activități, monitorizare, evaluare și control cu privire la realizarea rezultatelor propuse și o comunicare continuă cu toți stakeholderii proiectului.
  • Expertiza profesională a echipei de proiect constă în totalitatea competențelor de Project Management și tehnice ale fiecăruia dintre membrii acesteia și în realizarea mixului potrivit de experiență și expertiză pentru fiecare fază a implementării proiectului.

PROGRAMAŢI-VĂ LA UN INTERVIU

Programul de interviuri online va fi disponibil in curand.

Pentru a nu rata noutățile care vor apărea poți sa te abonezi la newsletter-ul CFiR sau să ne urmărești pe social media: Facebook și Linkedin.

Cod de securitate:
security code
Va rugam sa introduceti codul de securitate:

Trimite programarea

Află cum să te înregistrezi şi programezi la interviuri

Pentru a participa la Târgul de Carieră Feroviară în România trebuie să urmezi cei 5 pași de mai jos. Pentru a obține instrucțiunile detaliate dă click pe butonul de mai jos.

Să urmărești ofertele angajatorilor pe pagina târgului
    • pe măsură ce companiile se vor “alătura” acestui proiect își vor publica oferta;
    • va trebui să accesezi pagina fiecărui angajator pentru a vedea ce anunțuri publică;
    • intra pe anuntul dorit;
    • citeste cerintele si detaliile anuntului
pentru a nu rata noutățile care vor apărea poți sa te abonezi la newsletter-ul CFiR sau să ne urmărești pe social media: facebook și linkedin.
Să te înscrii la interviuri prin selectarea intervalului orar în care vrei să susții interviul și să completezi datele cerute
  • intră pe pagina fiecărui angajator în parte pentru a vedea ce anunțuri au fost publicate;
  • mergi la secțiunea “Programați-vă la interviu” și selectează unul dintre sloturile disponibile, completând toate datele care se cer – sloturile vor fi ocupate în ordinea “primul venit-primul servit”, iar programarea va fi confirmată de către angajator în funcție de compatibilitatea dintre datele din CV vs. cerințele postului;
  • completezi și trimiți cererea de programare la interviu şi aştepţi confirmarea pe email de la angajator.
Aşteptarea confirmării la interviu din partea angajatorului
  • după ce completezi și transmiți cererea de înscriere la interviu se vor parcurge următorii pași:
    • cererea ta va fi trimisă angajatorului, iar tu vei primi o confirmare pe email că această cerere a fost trimisă;
    • angajatorul va trebui să confirme sau să respingă cererea ta;

  • dacă cererea ta a fost aprobată vei primi un email cu linkul de înregistrare la interviu, pentru aplicația Zoom.
  • dacă cererea ta a fost respinsă, va trebui să refaci procesul de înregistrare, introducând  de data aceasta mai multe date concludente pentru angajator, astfel încât acesta să îți aprobe planificarea la interviu; refă pașii 1-2 de mai sus!
Să îți instalezi aplicația Zoom și să te înregistrezi pentru Târgul de Carieră Feroviară în România
  • trebuie să îți instalezi aplicația Zoom pe dispozitivul pe care îl vei folosi pentru susținerea interviului; dispozitivul trebuie să fie echipat cu microfon, căști/boxe și, de preferat, cameră video;
  • te vei înregistra pentru interviu în aplicația Zoom urmând link-ul pe care l-ai primit pe email – vei introduce datele care ți se vor cere (aceleași date de identificare ca la înregistrarea pe platforma CFiR);
  • vei primi un email de confirmare a înregistrării pe Zoom, iar în acest email vei avea un link cu care vei putea să accesezi, în ziua interviului, sesiunea de Zoom dedicată Târgului de Carieră Feroviară în România.
Să accesezi zoom cu cel puțin 5 minute înainte de ora interviului și să aștepți să fii introdus la interviu
  • vei accesa aplicația Zoom, unde vei fi introdus într-o cameră de așteptare;
  • pe toata durata cat te afli in sala de asteptare trebuie sa ai microfonul inchis si sa astepti pana cand vei fi invitat sa accesezi camera de interviu; cei care isi vor activa microfonul vor fi scosi din intalnire
  • când angajatorul va fi disponibil, vei fi invitat să accesezi “camera de interviu” – va trebui sa dai click pe butonul “breakout room”;
  • dupa ce te vei conecta la breakout room, iti vei activa microfonul si camera dispozitivului tau si vei susține interviul;
  • la final, cand vei fi invitat de angajator să părăsești camera de interviu, va trebui să dai click pe butonul „Leave” dupa care „Leave breakout room”, dacă dorești să te întorci în camera de așteptare Zoom, sau „Leave Meeting” să ieși definitiv din Zoom;
  • dacă ești planificat pentru mai multe interviuri va trebui să repeți acești pași pentru fiecare interviu în parte.
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Cart

Coș