Slide


PARTENERI:

Despre companie

BAICONS IMPEX SRL este o societate comercială cu răspundere limitată înființată în anul 2001, având ca principal domeniu de activitate proiectare, consultanţă şi supervizare lucrări pentru drumuri, poduri, lucrări de artă, construcții civile şi industriale si căi ferate.

Având avantajul unei echipe de peste 60 de specialiști angajați permanent (ingineri de drumuri şi poduri, căi ferate, specialişti în semnalizare şi telecomunicații, inginerie civilă, experți financiari, de mediu, topografi şi geotehnicieni, diriginți de șantier, experți tehnici, etc.) şi deținând o dotare tehnică corespunzătoare, BAICONS IMPEX S.R.L. este suficient de experimentată pentru a efectua servicii de înaltă calitate în perioade scurte de timp.

Societatea noastră are implementat un Sistem de Management Integrat prin care se asigură că în toate etapele de proiectare și asistență tehnică, sunt îndeplinite și respectate cerințele de calitate, mediu si sănătate ocupațională la nivel organizațional.

Societatea noastră realizează: Studii de previziune, Studii generale, Studii de Pre-fezabilitate şi de fezabilitate, Analize tehnico-economice, Proiecte tehnice şi Detalii de execuție, Specificații tehnice, Studii de teren, Studii de mediu, Verificare proiecte de către personal atestat, Expertize tehnice de către personal atestat, Asistenţă tehnică, Consultanţă şi supervizare lucrări de execuție, etc.

BAICONS IMPEX SRL

TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA BAICONS IMPEX SRL

Societatea BAICONS IMPEX SRL are o vastă experiență în contracte de asistență tehnică / supervizare/ consultanță / proiectare lucrări de infrastructură feroviară, infrastructură de transport, construcții civile.

Societatea are angajați permanenți, dar și colaboratori, cu o vastă experiență în domeniul consultanței tehnice. Echipa de profesioniști experimentați este responsabilă de rezolvarea aspectelor contractuale și conceptuale în toate proiectele în care sunt angrenate și acordă importanța cuvenită calității lucrărilor, implicându-se permanent în menținerea unui nivel calitativ ridicat.

Echipa societății este compusă din personal de conducere, personal suport-asistență, economiști, ingineri, consultanți de supervizare și experți tehnici consultanți care preiau și responsabilitatea unui sistem de asigurare și control al calității aplicat pentru toate rapoartele, planșele și desenele, caietele de sarcini, contractele și proiectele elaborate de companie.

Personalul nostru tehnic și de consultanță e format din ingineri civili, de construcții, de infrastructură și alți ingineri care își aduc contribuția și cunoștințele necesare pentru a derula cu succes proiectul din faza de început până la construcție și care au expertiza necesară pentru a realiza o supervizare a proiectului de cea mai mare calitate care să întrunească cerințele complete ale clientului, publicului și mediului.

Succesul societății în managementul construcțiilor și supervizarea de lucrări rezidă în capacitatea firmei de a-l face accesibil clientului pentru a face fata provocărilor concomitent cu asigurarea unui standard consistent al unor servicii profesionale de calitate, livrând un produs de calitate excepțională și la timp, cu costuri eficiente.

Echipa noastră de management al programului oferă clienților activități de control la nivel superior și asigură servicii de planificare, proiectare, exploatare și întreținere mai eficiente. Aplicând tehnologia informației și metode de management de ultimă oră, gestionăm și oferim proiecte la standardele de calitate specificate, la timp și în limitele bugetului.

Capacitățile noastre includ: programe de instruire tehnică și profesională; coordonarea și controlul programelor; reprezentarea clientului și informarea publicului; sprijin de decizie/Politici; planificare capital și buget; sisteme de control proiect; sisteme de management a evaluării; managementul de risc al proiectului; servicii economice & financiare; planificare strategică de afaceri; reproiectarea procesului & practicii de lucru; managementul informației; administrare rețea și sprijin tehnic; aplicații, baza de date & soluții de sistem; raportare, prezentări, acțiuni multimedia.

Departamentul tehnic al societății include o echipă de profesioniști experimentați, care sunt responsabili de rezolvarea aspectelor contractuale și conceptuale cu care s-ar putea confrunta compania. Acordăm importanța cuvenită calității lucrărilor și ne implicam permanent în menținerea unui nivel calitativ ridicat, după cum o demonstrează și următoarele aspecte:

  • În munca noastră de zi cu zi definim conceptul de succes al proiectului prin reacțiile Clientului nostru, prin atitudinile sale și prin aprecierile sale privind succesul proiectului. De aceea, pentru a oferi un proiect de succes, am definit o echipă de proiect dedicată, cu experiență dovedită în organizarea, coordonarea și implementarea de proiecte, cu cunoștințe actuale de management de proiect, dar și cu competențe tehnice, legate de domeniul specific al proiectului.
  • Echipa de proiect se va implica în mod activ în desfășurarea fiecărei activități, colaborând în permanență cu toți stakeholderii proiectului și încercând să previzioneze și să prevină orice potențială situație problematică. Procesul activ de management presupune dedicare, implicare și participare în desfășurarea fiecărei activități, monitorizare, evaluare și control cu privire la realizarea rezultatelor propuse și o comunicare continuă cu toți stakeholderii proiectului.
  • Expertiza profesională a echipei de proiect constă în totalitatea competențelor de Project Management și tehnice ale fiecăruia dintre membrii acesteia și în realizarea mixului potrivit de experiență și expertiză pentru fiecare fază a implementării proiectului.

 

VEZI ȘI: Pașii de urmat pentru a-ți crește șansele de a fi chemat la un interviu

Prezentarea companiei
Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.