Site logo

Despre companie

Freyrom S.A. a fost a fost infiintata in Romania in anul 1996, ca parte a Grupului Freyssinet International & Cie., contribuind prin promovarea de noi tehnologii Freyssinet la dezvoltarea sectorului de constructii si reabilitari de poduri, pasaje, viaducte, precum si in domeniul constructiilor civile si industriale.

  • + 500 Proiecte de infrastructura
  • + 28 Ani de experienta

CONSTRUCTII NOI

Furnizare si instalare sisteme de post-tensionare

Tehnologiile de precomprimare au fost implementate cu succes la numeroase proiecte in domeniul lucrarilor de arta, al constructiilor civile si industriale, utilizand materiale si echipamente de ultima generatie.
Folosirea planseelor tip dala post-tensionata permite reducerea greutatii proprii a suprastructurii si, in consecinta, a incarcarilor seismice. De asemenea, aceasta metoda de executie reduce semnificativ termenele de executie datorita modalitatii simple de realizare a cofrajelor si a armaturii active si pasive.

Pod peste raul Somesul Mic pe strada Portelanului (Podul Portelanului)

Lucrarile la acest proiect au vizat constructia unui pod nou cu o deschidere de 54 m. Solutia tehnica adoptata a fost de grinda cu zabrele tip ‘Warren truss’, cu cate o banda pe sens, trotuare, piste de biciclete, dar si lucrari de reprofilare si de aparare de mal. Proiectul include sistem nou, eficient energetic, de iluminat public si arhitectural si reorganizarea circulatiei in zonele adiacente.

Coridor de mobilitate urbana durabila in Piata „Emanuil Gojdu” Oradea – Etapa I

Lucrarile la acest proiect au vizat construirea unei retele de 6 pasaje subterane, 12.117 metri patrati de trotuar pietonal, 660 metri liniari de piste de biciclisti, 990 metri liniari de banda dedicata transportului public, infrastructura rutiera modernizata, linii de tramvai modernizate, statii de transport create si modernizate, precum si plantarea de arbori si arbusti si realizarea de retele de irigatii.
Scopul general al proiectului consta in reducerea emisiilor de carbon in municipiul Oradea prin crearea unui coridor de mobilitate urbana durabila.

Pasarela pietonala si velo peste raul Somes in municipiul Satu Mare

Lucrarile la acest proiect au vizat construirea unei pasarele pietonale si velo avand o deschidere centrala in sistem de arc metalic cu tirant si retea de cabluri, calea jos si 2 deschideri laterale.
Scopul proiectului a fost de a crea o retea coerenta de piste pentru biciclete si de a moderniza traseele pietonale, in vederea transferului sustenabil al unei parti din cota modala a transportului privat, catre transportul public.

Construire pod peste Jiu de la Meri si reabilitare DN66 km 106+220 – km 106+965

Lucrarile la acest proiect au vizat construirea unui pod nou in arc monolit, cu calea sus, primul construit in Romania in ultimii 30 de ani, precum si executia de lucrari de reamenajare a sectorului de drum pe DN66 in zona Manastirii Lainici.
Prin optimizarea solutiei initiale, au fost aduse numeroase beneficii proiectului, printre care incadrarea lucrarii in stilul specific zonal, scaderea amprentei de carbon si cresterea durabilitatii lucrarilor, materialele utilizate avand o durabilitate de peste 100 de ani.
Plus altele.

REPARATII

Reparatii la pod pe DN22 C km 3+445 la Cernavoda

Lucrarile de reparatii au constat in desfacerea si refacerea integrala a caii impreuna cu echipamentele tablierului, realizare placa de suprabetonare, camasuirea elevatiilor fisurate, reparatii la culee, pile, betoane degradate si lucrari de protectie maluri.

Consolidarea cladirii Primariei Capitalei prin metoda izolarii seismice a bazei

Lucrarile noastre de consolidare au constat in introducerea unui numar de 36 de amortizori si 262 izolatori seismici si au fost de natura sa confere cladirii o rezistenta la cutremure de 9 – 9.2 grade pe scara Richter. Aceasta metoda de consolidare, respectiv izolarea bazei, are scopul de a scadea timpul prevazut pentru lucrarile de consolidare.
Plus altele.
Printează compania

Share