Slide

[Târgul de Carieră Feroviară în România] Eximprod Grup angajează Area Sales Manager și Inginer Cercetare-Dezvoltare Produse

By

Eximprod Grup va face recrutări pentru posturile de Area Sales Manager și Inginer Cercetare-Dezvoltare Produse la ediția de toamnă a Târgului de Carieră Feroviară în România organizat în perioada 23-25 noiembrie 2021, între orele 09-16, în mediul online prin platforma Zoom de către CFiR – singura platformă de resurse umane care se ocupă strict de domeniul feroviar şi cel al transportului urban pe şină.

Interviurile vor avea loc în zilele de 24 și 25 noiembrie atunci când candidații vor avea ocazia de a se afla față în față cu angajatorii, online, prin intermediul platformei Zoom. Candidații au astfel posibilitatea de a susține interviul pentru care s-au programat în prealabil din orice loc s-ar afla (din România sau chiar și străinătate) și de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, dotat cu cameră, microfon și boxe/căști.

 

Ce trebuie să faci pentru a susține un interviu în cadrul Târgului de Carieră Feroviară în România

Participarea este gratuită și accesibilă tuturor persoanelor care sunt în căutarea unei oportunități de carieră în domeniul feroviar şi cel al transportului urban pe şină. Tot ce ai de făcut este să urmărești ofertele de pe pagina evenimentului și să te înscrii pentru un interviu pentru postul dorit. Atașează un CV și o scrisoare de intenție sau completează date relevante despre calificările/educația și experiența ta pentru a îți crește șansele de a fi selectat pentru interviul solicitat.

  1. Înregistrarea la interviuri se face parcurgând cu atenție următorii pași:
  2. Să urmărești ofertele angajatorilor pe pagina târgului
  3. Să te înscrii la interviuri prin selectarea intervalului orar în care vrei să susții interviul și să completezi datele cerute
  4. Să aştepți confirmarea programării la interviu din partea angajatorului
  5. Să îți instalezi aplicația Zoom și să te înregistrezi pentru Târgul de Carieră Feroviară în România
  6. Să accesezi zoom cu cel puțin 5 minute înainte de ora interviului și să aștepți să fii introdus la interviu

Eximprod este o companie înființată în 1994 care se dezvolta datorită unei viziuni clare, a unei dorințe de a crea și dezvolta produse intuitive și inovatoare și a unei înțelegeri a dinamicii pieței. Cercetarea și dezvoltarea continuă, investițiile și abordarea a noi domenii de activitate, au făcut din Eximprod un grup diversificat cu peste 400 de angajați, cu companii dedicate pentru producție de echipamente electrice, proiectare si consultanta, servicii de automatizări și rețele inteligente (SCADA), software, proiecte la cheie și dezvoltare de parcuri eoliene și solare.

TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ

Grupul Eximprod este în permanentă căutare de oameni entuziaști și valoroși, dornici de a lucra într-o companie flexibilă ce oferă oportunități de dezvoltare profesională și pachet de beneficii atractiv.

Căutăm colegi care își pot demonstra potențialul și competențele în:

  • dezvoltare de produse care satisfac noile cerințe în domeniul energetic;
  • creare de soluții complete adaptate cerințelor clienților;
  • proiectare și servicii de inginerie specializate;
  • antreprenoriat pentru instalații electrice complexe.

La Târgul de Carieră Feroviară în România angajăm:

Area Sales Manager (dă click pe semnul + din partea stângă pentru a vedea detaliile anunțui și a te înscrie la interviu)

Ești pasionat de vânzări?

Iți oferim o oportunitate de cariera excelenta ca Area Sales Manager in București si Cluj Napoca. Căutam persoane competitive, energice si ambițioase, cu ajutorul cărora sa dezvoltam activitățile de afaceri si sa ne extindem portofoliul de clienți. Veți raporta Directorului Comercial si veți fi responsabil pentru atingerea obiectivelor stabilite pentru regiunea/categoria  pe care o reprezentați.

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiența in domeniu si o buna cunoaștere/înțelegere a pieței electroenergetice;
  • Disponibilitate de a calatori in mod frecvent – permis de conducere categoria B;
  • Abilitate de negociere, spirit analitic, orientare către client;
  • Capabilitatea de a lucra singur, dar si in echipa;
  • Abilitați excelente de prezentare si de comunicare;
  • Persoana bine organizata, care învață rapid, energica, cu gândire pozitiva, amabilitate si eficienta;
  • Experiența de a lucra in SAP, MS Office – constituie un avantaj;
  • Experiența in vânzări in domeniul proiectelor de antreprenoriat / de automatizare in domeniile electric, apa, CFR, gaz, stații electrice de încărcare, regenerabile – constituie un avantaj;

Responsabilități:

  • Menține relația cu clienții existenți prin identificarea și evaluarea nevoilor lor de business generând volumul de vânzări si indicatorii stabiliți de conducerea companiei pentru portofoliul sau zona geografică alocată
  • Prospectează piața, prioritizând segmentele de clienți strategice pentru companie, inițiază și face prezentări, precum și alte comunicări cu clienții, atât în mediul online/telefon, cât și față în față;
  • Creează si urmărește lead-uri in vederea alinierii vânzărilor conform strategiei companiei
  • Califică și prioritizează oportunitățile de afaceri în funcție de potențialul clienților și de probabilitatea de a finaliza procesul de contractare
  • Negociază condițiile comerciale, încheie contracte cu clienții și monitorizează derularea și finalizarea acestora;
  • Documentează informațiile relevante  despre interacțiunile cu clienții în forma solicitată de companie
  • Menține o evidență clară și  prezintă periodic rapoarte relevante despre numărul, gradul de calificare, volumul financiar, structura de produse și servicii  și gradul de conversie a oportunităților
  • Face previziuni cât mai clare și documentate privind volumul de vânzări din zona clienților noi pe perioade relevante de timp
  • Oferă pro activ feedback conducerii companiei cu privire la modalitățile de a reduce ciclul de vânzare, de a spori vânzările, de a îmbunătăți reputația companiei, de a se adapta la tendințele pieței, la amenințările competitive, la nevoile identificate și oportunitățile si de a oferi clienților o valoare mai mare prin extinderea ofertelor companiei
  • Elaborează și menține planuri de afaceri care să descrie modul în care obiectivele de vânzări vor fi îndeplinite în mod continuu

Competente si abilitați necesare:

  • Atitudine profesionala si orientata spre client: fidelizează clienții prin a fi un consilier de încredere.
  • Cunoaște legislația de achiziții publice și cerințele specifice pentru a participa cu succes la  licitații organizate de clienții care își desfășoară procesele de achiziții sub acest tip de reglementare.
  • Dezvoltă rețele și construiește parteneriate, se angajează în activități multifuncționale;
  • Colaborează chiar si in afara ariei de responsabilitate
  • Utilizează contacte pentru a construi și a consolida baze de sprijin interne și externe.
  • Facilitează și menține relații puternice cu companii terțe și partenere care ar putea fi necesare pentru a oferi soluții complete clienților
  • Colaborează cu celelalte departamente care sunt implicate ca departamente suport și contribuie la activitatea de vânzare (ofertare, proiectare, financiar, marketing etc)

Ce oferim:

  • Salariu fix si schema bonus atrăgătoare;
  • Bonuri de masa, asigurare medicala, instruire regulata, mașină de companie.
  • Cultura organizaționala antreprenoriala;
  • Acces la cunoștințele si expertiza echipei;
  • Oportunități de auto-dezvoltare;

Loc desfășurare activitate: București / Cluj Napoca.

Inginer Cercetare-Dezvoltare Produse (dă click pe semnul + din partea stângă pentru a vedea detaliile anunțui și a te înscrie la interviu)

Principalele Responsabilitati:

  • Realizeaza desenele de piesa/ansamblu pentru echipamente destinate transportului si distributiei energiei electrice
  • Realizeaza documentatia tehnica a echipamentelor proiectate (fise tehnice, proceduri montaj, etc.)
  • Elaboreaza programe de testare/omologare ale produselor proiectate/dezvoltate, conform standardelor specifice
  • Asigura asistenta tehnica pentru echipamentele proiectate, incluzand fabricarea, testarea, verificarea si omologarea prototipului
  • Elaboreaza proiectul de executie SDV-uri

Candidatul ideal:

  • Studii superioare (profil electric, energetic, mecanic, electromecanic)
  • Cunostinte AutoCAD, AutoCAD INVENTOR
  • Cunostinte COULOMB Software reprezinta avantaj
  • Cunostinte de limba Engleza nivel mediu
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa
  • Capacitate de adaptare la situatii noi
  • Persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta
  • Punctual, ordonat, organizat, atent la detalii
  • Permis auto categoria B 

Loc desfasurare activitate: Buzau


Târgul de Carieră Feroviară în România reprezintă pentru persoanele interesate șansa de a-şi începe sau consolida o carieră în acest domeniu, de a intra în contact direct cu angajatorii.

Prima zi a evenimentului, 23 noiembrie, este rezervată prezentărilor de companii și a ofertelor cu care acestea se vor prezenta la târg, iar în următoarele două zile, 24-25 noiembrie, candidații vor avea ocazia de a se afla față în față cu angajatorii, online.

Candidații vor avea astfel posibilitatea de a susține interviul pentru care s-au programat în prealabil din orice loc s-ar afla, din România sau chiar și străinătate, și de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, care este compatibil cu aplicația Zoom și care este dotat cu cameră, microfon și boxe/căști.

COMPANII PARTICIPANTE
Cargo Trans Vagon

 

PARTENERI MEDIA

 

PARTENERI
Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.

Share